cz en
Zboží: 0 ks Cena: 0,-  nákupní košík | objednat

xxxxxxxxx


Obchodní podmínky

                                                    VSTUP DO E-SHOPU

Kontakty
Tel.: 272 76 42 44

E-mail: info@eim.cz

 

Nabízený sortiment
V našem e-shopu Eim Univers, nabízíme široký sortiment sanitárních výrobků, vodovodních baterií, koupelnových doplňků a jiného zboží. Pokud nemůžete v e-shopu nalézt Vámi vybrané zboží kontaktujte nás a my se Vám pokusíme vyhovět individuálně.

Fotografie v našem e-shopu jsou ilustrativní a nemusí být shodné se skutečnou podobou výrobků. Pro případné upřesnění nás, prosím, neváhejte kontaktovat.

 

Ceny
Při objednávce nad 1.000,- Kč bez DPH v našem e-shopu nabízíme slevu 15%.

Slevy se nevztahují na již zlevněné zboží (výprodej, akční slevy, zboží Ravak, atp.).

Změna cen vyhrazena.

EET: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Doprava

Dopravíme Vám zboží kamkoliv po celé České Republice, při nákupu nad 20.000,- Kč bez DPH doprava ZDARMA.

Cena dopravy u zboží, které je v akci (slevě) se řeší individuálně.

Zboží lze obdržet třemi způsoby:

 

-  normálním balíkem GEIS (menší a drobné zásilky)

-  službou Toptrans (těžší a objemné zásilky)

-  koupí rezervovaného zboží v provozovně

 

Obvykle trvá doprava 2-3 pracovní dny. O víkendu a svátcích dopravci zásilky nedoručují. 

 

a) GEIS - Normální balík (menší a drobné zásilky)

Normální balík je služba, kterou provozuje firma GEIS. Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, dopravní služba se pokusí o doručení ještě následující 2 pracovní dny. Proto je tento způsob dopravy vhodný především pro ty, kteří jsou na uvedené adrese k zastižení během dne. Obvykle trvá doprava 2 pracovní dny. O víkendech a svátcích GEIS zásilky nedoručuje.

Cena dopravy:

-  při objednávkách do 20.000,- Kč bez DPH: od 100,- do 150,- Kč bez DPH - při platbě dobírkou je nutné připočítat poplatek za doběrečné.

-  při objednávkách nad 20.000,- Kč bez DPH: doprava ZDARMA

 

b) Toptrans - těžší a objemné zásilky

Službou Toptrans zasíláme zásilky, které jsou objemné (vany, sprchové kouty, nábytek, apod.), nebo těžké (umyvadla, WC, dřezy, apod.)

Cena za dopravu se vypočítává dle platného sazebníku a to na základě hmotnosti zásilky a vzdálenosti cílové adresy. Po přijetí objednávky obdržíte její potvrzení, včetně vyčíslení nákladů na přepravu. V případě dotazů, nebo nejasností nás, prosíme, kontaktujte.

 

c) Koupě rezervovaného zboží v provozovně

Pokud jste z Prahy nebo blízkého okolí (případně máte cestu kolem nás), pak si můžete rezervované zboží přímo koupit v naši provozovně a ušetříte tak např. náklady za dopravu. Jakmile bude zboží připraveno k prodeji, uvědomíme Vás e-mailem. Prodej rezervovaného zboží je možný na adrese: Roztylské sady 2998/11a, (Jižní XIII. x Roztylské Sady), 141 00 Praha 4 - Spořilov, pondělí až pátek (mimo státní svátky) v pondělí v čase 8:00 - 18:00, v úterý - pátek v čase 8:00 - 16:30.

Kontakt tel. 272 764 244, email info@eim.cz

 

Důležitá upozornění pro Osobní odběry :

-  Na této adrese je možné koupit rezervované zboží, při koupi nahlaste prosím z důvodu identifikace číslo své objednávky.

-  Zboží rezervované k prodeji je po oznámení nutné vyzvednout během 7 pracovních dní.

 

Způsoby platby:

V hotovosti (nebo na dobírku) - v hotovosti můžete platit při převzetí zboží u nás na prodejně, při platbě na dobírku zaplatíte za zboží dopravci při převzetí zboží. Za platbu na dobírku účtujeme příplatek (doběrečné) 40,- Kč.

Převodem - při platbě převodem si neúčtujeme žádné další příplatky (viz. cena dopravy). Zboží bude odesláno zákazníkovi, jakmile přijde platba na náš účet. Vyjímku tvoří zboží, které není skladem a objednává se u výrobce. V tomto případě vystaví prodejce kupujícímu zálohovou fakturu.

Obchodní podmínky

1. Základní údaje

Dodavatel:
Eim Univers s.r.o.
Roztylské sady 2998/11a
141 00 Praha 4

Firma je zapsaná v obchodním rejstříku, vedeného Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 104604
Dodavatel je plátcem DPH.

IČ: 27209041
DIČ: CZ27209041
(dále jen "dodavatel")

Provozovna
Provozní doba a adresa provozovny je uvedena v sekci Kontakty.

Kontaktní údaje
Telefon: +420 272 764 244
Email: info@eim.cz
Na emaily odpovídáme zpravidla ve lhůtě do 12 hodin, nejdéle však do 3 dnů.

Kontakty pro platby
Číslo účtu pro bezhotovostní platby: 35-4540280267/0100 Komerční Banka

Adresy servisních míst:
Aktuální adresy servisních míst jednotlivých výrobců sdělíme na požádání na info@eim.cz .

 2. Objednávka zboží

Seznam zboží na stránkách www.eim.cz je katalogem dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Skutečná dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky.

K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží.

Fotografie u zboží jsou pouze ILUSTRATIVNÍ.

Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží.

Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.

Dodavatel si vyhrazuje právo požadovat před dodáním zboží částečnou úhradu kupní ceny zboží ve formě zálohové faktury v případě, že objednané zboží je:

  • A. Zakázkové povahy
  • B. Dostupnost zboží je "na objednávku"
  • C. Jedná se o větší množství jednoho produktu

Tato záloha je v případě odstoupení od smlouvy nevratná!

 

Zrušení objednávky

Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit.

Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.

 3. Zaslání zboží

U zboží, které má být zákazníkovi zasláno zásilkovou službou, se k vlastnímu uzavření kupní smlouvy vyžaduje závazné potvrzení objednávky dodavatelem.

Závazným potvrzením objednávky není automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do systému dodavatele, ale jde o elektronicky zaslané potvrzení označené jako "potvrzení objednávky'" či telefonické potvrzení objednávky dodavatelem, kdy si dodavatel a zákazník potvrdí obsah objednávky, zejména druh zboží, počet kusů, cenu za zboží a přepravu, a způsob a termín doručení. Okamžikem potvrzení je uzavřena kupní smlouva.

 

Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době, pokud si zákazník nezvolí osobní převzetí, přepravcem, obvyklý termín dodání je 1 až 5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky u zboží, které je na skladě. Jinak po telefonické a nebo e-mailové dohodě se zákazníkem.

Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

 

Způsob dopravy

Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy. Konkrétní způsob dopravy volí objednatel při objednávce. Objednatel bude předem informován o konkrétním způsobu dodání zboží (tento se může změnit v závislosti na charakteru zboží - nadměrné zásilky apod.).

 

Způsob uhrazení ceny za zboží

Zákazník má několik možností uhrazení kupní ceny za zboží. Zboží je možné v plné výši uhradit osobně v provozovně dodavatele, dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby, poukázáním kupní ceny na účet dodavatele pod příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje.

Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad a návod k použití výrobku. Návod k výrobku může být k dispozici také v detailu produktu.

Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy.

 

Převzetí zboží

Zákazník je ve svém zájmu oprávněn prohlédnout si VŽDY za přítomnosti přepravce přebírané zboží - nejen obal, bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zboží poškozeno, má zákazník za přítomnosti dopravce právo vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.

Při předání zkontrolujte počet kusů v balení/na paletě a případné poškození zboží.

Doporučení! Pokud je zboží poškozeno - zboží nepřevezměte a informujte nás o poškození zásilky a nebo zásilku převezměte a zjištěné poškození pokud možno zdokumentujte (např. digitální fotografií či jinak) a sepište reklamační protokol (záznam o škodě) s řidičem, jinak se vystavujete nebezpečí, že reklamace nebude uznána jako důvodná.

Na základě vyhotoveného záznamu a v případě, že požadavek zákazníka bude oprávněný, bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit.

Zákazník bere na vědomí, že podepsáním dodacího listu souhlasí s převzetím zboží a současně stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené.

 

Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem

Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována elektronickou poštou, pokud se strany nedohodnou jinak.

 4. Osobní odběr zboží

Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu 3 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží.

Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.

V případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.

 5. Záruční podmínky a reklamace - uplatnění práv z odpovědnosti za vady

 

Záruční doba a záruční list

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruční doba je obvykle uvedena u každého zboží v jeho popisu, délka záruky je 24 měsíců a její běh začíná převzetím výrobku zákazníkem. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené jeho obvyklým používáním. Kratší životnost výrobku nebo jeho součástí v takovém případě nelze považovat za vadu, případná reklamace může být z tohoto důvodu zamítnuta.

Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena Občanským zákoníkem. V tomto případě je záruční doba 6 měsíců od data prodeje, případné prodloužení záruky je dle domluvy. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).

 

Reklamace - rozpor s kupní smlouvou

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním nebo nesprávnou údržbou, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Dle §2106 Občanského zákoníku, je-li vadné plnění (vadné zboží) podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

  • na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
  • na odstranění vady opravou věci
  • na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
  • odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. V případě nezvolení jedné z možností má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Případně může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit vadu podle své volby (opravou či výměnou).

 

Postup při uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodaného výrobku (dále reklamace)

Neoznámí li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, reklamace bude zamítnuta. V případě skryté vady je nutné nahlásit vadu nejpozději do dvou let.

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě, může vyplnit reklamační protokol, kde uvede zejména typ výrobku, jeho výrobní číslo, číslo prodejního dokladu, popis závady a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje. Do dvou pracovních dnů budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu, konkrétně adresa autorizovaného servisního střediska, které je nejbližší bydlišti zákazníka, či adresa, kam zákazník zašle reklamované zboží, a formulář "reklamační protokol". Reklamaci je možné také uplatnit jiným vhodným způsobem – např. osobně v prodejně společnosti, písemně apod.

V rámci reklamace je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo ve vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě reklamace má zákazník právo na náhradu nutných nákladů, které v souvislosti s uplatněním práva vynaložil a to ve smyslu příslušných ustanovení Občanského zákoníku. K tomu je třeba, aby zákazník prokázal jejich výši (obvykle dokladem).

 

Vyřízení reklamace

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.

Zákazník obdrží potvrzení o reklamaci s uvedením, kdy právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle Zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní, pokud nebyla dohodnuta lhůta delší.

 6. Odstoupení od smlouvy

 

Právo zákazníka na odstoupení

Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.

Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, přičemž nelze od smlouvy odstoupit z důvodů uvedených v § 1837 Občanského zákoníku.

 

Právo dodavatele na odstoupení

Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

 

Postup v případě odstoupení od smlouvy

Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění.

Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to např. elektronicky na emailovou adresu info@eim.cz, osobně nebo písemně na adresu dodavatele.

Při odstoupení zákazník uvede číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předloží relevantní doklad o koupi zboží. Nesplnění těchto požadavků může mít za důsledek neplatnost právního úkonu.

Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět (nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy) do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Zboží zaslané zpět dodavateli musí být v pokud možno v neporušeném obalu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi). Náklady spojené s dodáním zbožím zpět prodávajícímu nese spotřebitel (zákazník)!

V případě, že je zboží vráceno dodavateli poškozené a tomu tím vznikla škoda, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tak, že kupní cena, která by byla dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto konkrétní náklady a konkrétní výši škody odpovídajícím přiměřeně započtena.

Platné odstoupení od smlouvy znamená, že obě strany si vrací vzájemné plnění. Pokud tedy zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu po vrácení zboží vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část (po případném započtení škody – viz výše). Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího do 14 dnů od obdržení zboží (případně prokázání o odeslání).

 

Vrácení zboží

Zákazník má možnost vrátit zboží nepoužité a pokud možno v nepoškozeném obalu. V případě zboží objednaného na zakázku u výrobce lze vrátit zboží na základě písemné domluvy.

Právo prodávajícího na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

Kupující spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od kupní smlouvy podle čl. 6 má prodávající podle ustanovení § 1833 Občanského zákoníku právo na snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.Zejména pokud bylo vrácené zboží kupujícím spotřebitelem poškozeno, nadměrně opotřebeno, částečně spotřebováno anebo pokud kupující spotřebitel užíval zboží zjevně výrazně nad míru, která postačuje ke zjištění, zda mu zboží vyhovuje. Prodávající upozorňuje kupujícího, že skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží vyplývají z nákladů požadovaných třetími osobami (tj. subjekty poskytujícími odborný servis, opravu a údržbu) po prodávajícím, přičemž tyto náklady budou vyčísleny až po provedení daných úkonů. 

 

Ochrana osobních údajů

Provozovatel internetových stránek a elektronického obchodu, společnost EIM UNIVERS s.r.o. prohlašuje, že poskytuje své služby  v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Všechny získané osobní údaje zákazníků budou používány  pouze  pro účely obchodní a marketingové ve smyslu plnění služeb zákazníkům. Nebudou poskytnuty třetím osobám a ani jinak zneužity.
Zákazník využíváním služeb tohoto elektronického obchodu uděluje souhlas ke shromaždování osobních údajů. Zákazník má právo kdykoliv požádat o vymazání.
 

 

Vrácení zboží

Zboží zakoupené v internetovém obchodě lze dle zákona vrátit do 14 dnů bez udání důvodů. K tomu je však třeba splnit některé podmínky. Mezi ně patří, že zboží musí být:

  • nepoškozené,
  • v původním obalu (pokud je zboží zabaleno ve speciálním obalu),
  • s kompletním příslušenstvím, se kterým bylo dodáno,
  • nerozbalené, v případě, že bylo zabaleno do speciálního obalu,
  • se všemi doklady, které spolu s ním byly odeslány - záruční list, manuál atd.
  • vráceno v termínu stanoveném zákonem, popř. prodlouženém obchodníkem.

 

Omezení práva na odstoupení od smlouvy
I přesto, že kupující splní všechny uvedené náležitosti, nemusí být odstoupení od smlouvy a vrácení zboží platné. To platí v případě, kdy obchodník objednává u svého dodavatele zboží, případně zboží sám registruje, přímo pro konkrétního zákazníka a nemůže ho prodat nikomu dalšímu.

V případě zájmu o odstoupení od smlouvy nás kontaktujte na telefonu +420272764244 případně e-mailem na info@eim.cz, kde s vámi domluvíme potřebné náležitosti.

Nahrávám strom......

akce právě probíhá ...